Kuinka tilata hinausauto?
Kun ajoneuvo hajoaa tien päälle yllättäen, tulee monelle varmasti ensimmäisenä epätoivon tunne. Mitä nyt pitäisi tehdä ja keneen ottaa yhteyttä? Soitto sukulaiselle tai viesti Facebookin kautta kavereille on monien ensimmäisiä vaihtoehtoja uudessa ja vaativassa tilanteessa.
Hinauksen tilaus ammattilaisilta
Parhaan ja nopean avun saa paikalle kuitenkin soittamalla suoraan Hinausautokeskukseen. Yhden puhelun aikana ammattilaiset pystyvät selvittämään, mitä hajonneelle ajoneuvolle kannattaa tehdä tai mihin se kannattaa viedä. Siinä missä eri ihmisiltä saa eri mielipiteitä mitä autolle kannattaa tehdä, ammattilaisiltamme saat vuosien kokemuksella vastauksen, jolla saamme sinut ja autosi pinteestä. Hinausautokeskus auttaa asiakasta kaikessa hinaukseen liittyvässä toiminnassa, ja voitkin kysyä hinaukseen liittyviä kysymyksiä todella matalalla kynnyksellä.
Hinauksen tilaus on siis helppoa ja vaivatonta. Palvelun tilaajan ei tarvitse tuntea autoja, vaan ammattilaiset hoitavat tilanteen arvioinnin. Hinauksen tilauksen yhteydessä tulee antaa päivystäjälle vain auton rekisteritunnus ja ajoneuvon sijainti, sekä kuvailla hieman ajoneuvon ongelman tyyppiä. Näiden tietojen perusteella päivystäjä tekee parhaan ratkaisun asiakkaan tilanteen mukaan ja apu lähtee tulemaan paikalle. Kerromme sinulle myös aika-arvion, jotta tiedät kuinka kauan avun saapumisen odotus kestää.
Paperisotaan ei tarvitse lähteä vaan hoidamme useita asioita taustalla ilman, että sinun täytyy täyttää tietoja sinne tai tänne. Hinausautokeskuksen päivystäjä näkee rekisteritunnuksen kautta auton merkin, mallin, vakuutusyhtiön ja omistajan tiedot. Mikäli ajoneuvossa on kaskovakuutus, lähtee avustuksesta lasku suoraan vakuutusyhtiöön.
Kaikki tämä hoituu siis yhdellä puhelinsoitolla ja asiakkaan ei tarvitse murehtia ajoneuvonsa jäämisestä tien päälle.
Hinausautokeskuksen saat kiinni 24/7 maksuttomasta tilausnumerosta 0800 911 911.