Blogi
syys 11

Hinausautokeskus esittää: ”Behind the scenes”

Seuraavassa blogitekstissä raotamme verhoa arjestamme ja kerromme siitä, mitä todellisuudessa tapahtuu kulissien takana, kun asiakas tekee meille yhteydenottopyynnön.

Me Hinausautokeskuksella olemme asiakkaidemme käytettävissä 24 tuntia vuorokaudessa. Olemme aina saavutettavissasi, olitpa sitten kiikissä syrjäisellä metsätiellä tai keskustan ruuhkissa. Kun asiakas soittaa tilauskeskukseemme ja otamme tilauksen vastaan, ehdotamme ensimmäiseksi oikeanlaista korjaamoa, jos tätä tietoa ei asiakkaalla vielä ole. Tämän jälkeen pyrimme ensi sijassa selvittämään, tarvitaanko tiepalveluita vaiko hinauspalveluita eli voidaanko ajoneuvo korjata paikan päällä vai vaatiiko tilanne auton hinaamista. Ystävällinen tilaustenkäsittelijämme tekee tilanteesta viipymättä arvion ja koordinoi paikan päälle oikeantyyppisen ja lähimmän ammattilaisen avuksi. Tämä onnistuu nopeimmin, kun saamme tiedot auton rekisteritunnuksesta, sijainnista sekä kuvauksen ajoneuvon ongelmasta.

Kun tilanne vaatii hinausautoa

Kun ajoneuvo menee syystä tai toisesta epäkuntoon, voi tilanne olla uusi ja yllättävä, ja tästä syystä olemme tehneet hinauspalvelun tai tiepalvelun tilaamisen asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi ja nopeaksi. Haluamme myös painottaa, että kaikissa hinaus- ja tiepalveluautoissamme on paikannus, jotta ajojärjestelijä tietää, missä kalusto on ja mikä ajoneuvo kannattaa ohjata asiakkaalle. Ammattitaitoiset hinausautonkuljettajat päivystävät useilla toimialueillamme ja he tekevät sekä päivä-, ilta- että yövuoroja. Me lupaamme, että kauaa sinun ei tarvitse hinausautoa odotella: saavumme paikan päälle normaalisti jo 15-60 minuutissa yhteydenoton jälkeen.

Lue lisää Hinausautokeskuksen hinauspalveluista täältä!