Blogi
heinä 05
Hinausauton tilaus

Kuinka hinauksen tilaus Hinausautokeskukselta hoituu?

Kun ajoneuvo hajoaa tien päälle yllättäen, tulee monelle varmasti ensimmäisenä epätoivon tunne. Mitä nyt pitäisi tehdä ja keneen ottaa yhteyttä? Soitto sukulaiselle tai viesti Facebookin kautta kavereille on monien ensimmäisiä vaihtoehtoja uudessa ja vaativassa tilanteessa.

Hinauksen tilaus ammattilaisilta

Parhaan ja nopean avun saa paikalle kuitenkin soittamalla suoraan Hinausautokeskukseen. Yhden puhelun aikana ammattilaiset pystyvät selvittämään, mitä hajonneelle ajoneuvolle kannattaa tehdä tai mihin se kannattaa viedä. Hinausautokeskus auttaa asiakasta kaikessa hinaukseen liittyvässä toiminnassa.

Hinauksen tilaus on siis helppoa ja vaivatonta. Palvelun tilaajan ei tarvitse tuntea autoja, vaan ammattilaiset hoitavat tilanteen arvioinnin. Hinauksen tilauksen yhteydessä tulee antaa päivystäjälle vain auton rekisteritunnus ja ajoneuvon sijainti, sekä kuvailla hieman ajoneuvon ongelman tyyppiä. Näiden tietojen perusteella päivystäjä tekee parhaan ratkaisun asiakkaan tilanteen mukaan.

Hinausautokeskuksen päivystäjä näkee rekisteritunnuksen kautta auton merkin, mallin, vakuutusyhtiön ja omistajan tiedot. Mikäli ajoneuvossa on kaskovakuutus, lähtee avustuksesta lasku suoraan vakuutusyhtiöön.

Kaikki tämä hoituu siis yhdellä puhelinsoitolla ja asiakkaan ei tarvitse murehtia ajoneuvonsa jäämisestä tien päälle.

Hinausautokeskuksen saat kiinni 24/7 numerosta 09 3508550.